Monday 31 January 2011

Trzymaj fason !

Dziś cały dzień w domu !
Wkońcu się wyspałam ;) Lenia mam dzis strasznego ! Nic kompletnie mi si nie chce .. Jutro z Kamilem na Mitcham po uniform do szkoły :D hahahahaha .. zrobie zdjęcie i pokaże jak będę w tym wyglądać xdd
A w środę pierwszy dzień szkoły . No nie powiem, że nie . Denerwuje sie strasznie ! Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę. Muszę sobie poradzić ;)
No a tak poza tym jutrzjszy dzień w całości zaplanowany !
Więc najpierw pobudka ;) Potem trzeba sie ogarnąc ;P Następnie wraz z Kamilem wyruszamy po 'mundurek', potem Wimbledon, a następnie Ealing z Koteczkami ;* No i potem do domku !
Spać znowu mi się nie chce .. Ciekawe jak ja wstane ! ? xDD
Nawet weny do pisania nie mam dziś :P
Więc tylko jeszcze jakaś fotka i kończę na dziś :P

No comments:

Post a Comment