Saturday 29 January 2011

Mój Początek !

Tak więc zaczynam prowadzić bloga !
Coś mnie tknęło, żeby zacząć pisać tutaj o mnie,
o tym co się teraz dzieje w moim życiu i nie tylko !
Może nie będzie czytać tego blooga full ludzi
ale zawsze znajdzie się ktoś ;)

Teraz chyba czas bym napisała cos o sobie .
Mam na imie Marta .



Już prawie 7 miesięcy mieszkam w Londynie . Niestety to był przymus,
ponieważ mój tato ma tutaj pracę .
I zaczęłam tutaj nowy rozdział swojego życia . Na początku nie byłam tym zachwycona
ale po pewnym czasie zmieniłam zdanie .Mam zamiar zdać tutaj na studia prawnicze i zostac adwokatem .
W Polsce nie ma takich możliwości jak tutaj . Mam 16 lat . Więc jeszcze sporo czasu przede mną ;)

Teraz u mnie jest niezaciekawie. Pewne osoby nie potrafiły pogodzić się z tym, że wszystko sie tak cudownie układało. I postanowili to zniszczyć . Ale nie wiedzieli, że ja i tak dam rade i wszystko dojdzie do ładu . Poradze sobie z tym co sie teraz dzieje i mam nadzieję, że w nie długim czasie znowu wszystko będzie jak wczesniej !

W pierwszej notce chciałabym podziękować ludzią, którzy mimo wszystko ciągle są ze mną . Pomagają w trudnych chwilach i są wtedy gdy ich potrzebuję. Są wtedy gdy iini odwaracają się i maja mnie gdzieś .
Mimo tego, że z niektórymi z nich dziela mnie setki mil i tak są ze mna i wspieraja mnie mimo wszytsko !
Alicja- Najwspanialasza na świecie ! Ta, która ze mna jest najdłużej . Prawie od zawsze . I juz na zawsze zostanie !
Tokarowa- Ta z którą mogę porozmawiać o wszystkim i o niczym. Mimo tego, że nasza przyjaźń przeszła ogromną próbę czasu trwa dalej ! Niestety gdy byłyśmy od siebie kilka kroków niedoceniałyśmy tego co nas łączy . Ale dałysmy rade i znowu jest cudownie !
Daniela- Dzięki niej teraz sie trzymam tak dobrze. Potrafi pocieszyći wysłuchać. Nawet gdy jestem nieznośna i wszystko i wszystcy mnie denerwują, ona ma cierpliwość i potrafi pocieszyć !
Kania- Haah .. Lachoon :P Pociesza, potrafi wysłuchać , doradzić i pomóc gdy potrzebuje tego .
Ada- nie mam nawet słów, którymi mogłabym ją opisać ! Poprostu dziękuję Ci za wszystko !

Dziekuję tym wymienionym osobą za to co robili, robią i jeszcze pewnie zrobią . Dzięki nim teraz jestem taka jaka jestem . Każdy z osobna poprostu jest wyjątkowy ! Dziękuje za wszystko właśnie Wam !


Na dziś to już chyba konieć .. Pierwsza notka taka wstępna już prawie za mną .
Więc do następnej !
Buziaki ;**

1 comment: