Wednesday 2 February 2011

First day in new school !

Dziś pierwszy dzień w Angielskiej szkole ! Nerwy to nawet przez sen mnie zżerały :D No ale myliłam się . Nie było źle . Wręcz mi się podobało ;P Poznałam sporo nowych ludzi . Poznałam mniej Polaków niż Anglików :D I nawet sie jakos w miare dogadywałam z nimi i nauczycielami ;) szoook :D Jutro teez szkoła ;D Jedyny minus tego wszystkiego to to, że muszę wstać o 5.00 - 5.30 .. i tak przez cały tydzień ;/ Ale ja jestem dzielna i dam radę :D Wkońcu się przyzwyczaję :)
Miało byc zdjęcie w uniformie ale z mojej siostrzyczki to fotograf nie będzie ;P Więc zdjęcie będzie jakos na dniach ;) Ahh .. Co do zdjęć to nie długo wraz z Moją Małą lecimy na sesję do studia :D mraaauu :D 
Dziś coś weny brak do pisania ;P Więc jedno zdjęcie i zawijaam Dziubaaski ;P


Buziaaki Kochani ;***

1 comment:

  1. No , ja zagadam jeszcze z Kasztanem i dam Ci znac dokladnie ; d

    <3

    ReplyDelete